SKOLA

Då var skolan igång igen då, och känns direkt som man inte haft något lov. Trodde jag skulle vara morgonpigg på grund av jet laggen, men icke. Hade två biologi lektioner idag, statistics och criminal procedure. Biologi är precis som vanligt, samma lärare och bara fortsättning från hösten. Statistics verkar helt okej, förutom många prov och jävligt massa homework. Men läraren är rätt skön i alla fall. Criminal procedure var inte direkt någon höjdare, kändes som när jag började här och inte fattade någonting på lektioner. Gammal gubbe till lärare. Nej det blir nog den jag droppar om jag ska droppa någon klass. Så det var utvärdering av dagen det.
 
Har redan massa läxor att göra så är väl bara att komma in i plugg mode igen. Laddade ner spotify precis, så det ska nog hjälpa. Tur mamma köpt premium så man kan låna ;) Favoritlåtar just nu är Scream & Shout, Little Talks, Astrologon, Take Care, Ho Hey, A thousands years, 2 reasons. Rätt blandat, men det är så jag gillar det. Har nog aldrig haft en favoritlåt eller artist, lyssnar bara på allt jag tycker är bra helt enkelt.  
 
Förresten mamma, vad ska du till Island och göra? Kan vi inte åkta till Thailand eller Grekland istället?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hinner vi inte inte med alla tre, och några till ställen? ;-) <3

2013-01-23 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0