SPRING SEASON

Då har vårsäsongen börjat då vilket i stort sett bara innebär kondition och styrka. Började med 2 miles (=3,2 km), hatar det. Fick i alla fall 13:35, 13:45 skulle vi ha under preseason så klarade det i alla fall men kan förhoppningsvis göra lite bättre efter all träning. Helt död efter det var det dags för ett spänst/hopp, mjölksyra som bara den. Sen styrka på det, först av allt 3x25 av tre olika sorters armhävningar, man ba hallå?! Sen pull ups, dips och en hel del drös med magövningar. Men jag överlevde i alla fall, yoga kommer nog sitta fint imorgon känner jag. Hej träningsvärk!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du göra pull-ups!?!? Jag kämpar hårt för att lära mig haha :P

2013-01-29 @ 11:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0