TRÄNAT

Min kondition är in direkt på topp nu efter lovet. Men nu kan jag äntligen gå till gymmet igen och springa inomhus. Jag kanske inte har sagt det, men vi har ju en trackbana på 200 m inomhus, så det är nice! Så idag gjorde jag alltså en track workout (plus lite mage och lite mer kondition), med någon extra minuts vila någon gång. Lär ju börja lite lungt. Men det påminner i alla fall mig om preseason som vi tränade hemma i själva i Sverige, och så bra form som jag var efter det har jag nog aldrig varit. Men kanske lyckas komma tillbaks till det efter spring season, vilket innebär jävla massa track workouts.
 
Nu om jag ska orka blogga får ni ju orka kommentera lite. Så kan ju jag försöka svara här, eftersom ni ändå inte ser om jag svara på kommentare. Deal?
Lisa, kanske ingen risk jag lägger på mig några extra kilon nu heller, har en känsla av att våren kommer bli rätt tuff ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mam

Min lilla älskade träningsnörd. Tillbaka i sitt rätta element. Det var nog i grevens tid. ;-)
Sakniga kramar. <3

2013-01-21 @ 23:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0