MÅNDAG I MIAMI

Lite för tråkigt väder för att ligga på stranden hela dagen så vi åkte ner till South Beach och gick på gatorna Washington Ave och Ocean Drive, inget speciellt direkt. Så vi gick till stranden ändå (ocean drive ligger precis vid stranden) för att kolla om det var nå folk. Sjukt mycket folk längst ner på South Beach, mest party människor. Sen gick vi väl upp längs stranden en bit innan vi la oss ner och sola ett litet tag, sjukt skönt även fast det var lite molnigt. Men började regna lite smått så blev inte så länge. Och gissa vad, jag har lyckats bränt mig haha, näsan och armarna är röda. Smorde ju in mig när vi låg och solade men trodde inte jag behövde smörja in mig när det var molnigt och vi bara gick runt lite, men tydligen så hade jag behövt det, haha. Nu lite vila på rummet innan middag, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0