NICE

Okej alla hatar mig för att jag förstör kurvan på våra betyg på biologi practicals, haha. Är det så att den med högst betyg i klassen får 98% så lägger man på 2 poäng på allas betyg så den med högst betyg får 100. Så det kallas typ att "curve the grade". Första practical fick jag 100 (högst i klassen) = ingen curve. På den andra som jag fick tillbaks igår fick jag 98 (högst i klassen) så då var jag i alla fall snäll och gav alla 2 poäng extra, haha. Vet inte ens hur jag lyckades få så bra, över förväntan båda gångerna. Men jag klagar inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla här hemma vet att du är bäst!!
Puss o kram från faster

2013-03-05 @ 19:06:28
Postat av: Anonym

Min duktiga flicka! <3

2013-03-06 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0