NYHET

Så då har jag skrivit på för IFK Mora över sommaren. Eller ja, skriva på är nog lite svårt men har gjort en övergång i alla fall. Även fast jag gärna skulle spelat i Kvarnsveden så har jag insett att det inte kommer funka om jag ska jobba i Älvdalen. Pendlade typ en vecka förra året på grund av plant och det var nog det jobbigaste jag gjort. Så nu kommer jag alltså spela för Mora i division 2 under sommaren, ska bli grymt kul! Måste fortfarande åka typ en halvtimme, men bättre än 2 timmar i alla fall. Så mamma, pappa, faster oh Ivan nu kan ni komma och kolla på lite matcher i alla fall :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh va kul!! Det ser vi fram emot.
Hoppas att blåsan har torkat så att du kan ha dina fotbollsskor.

Puss o kram från Faster o Ivan

2013-03-27 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0