SES I HÖST IGEN LONG ISLAND

Så nu är det bestämt.
Jag kommer tillbringa en termin till här på andra sidan Atlanten. Om det blir mer än så vet jag inte, men det beslutet behövs inte tas än.
Längtar tills säsongen drar igång igen och hoppas att den blir ännu bättre än förra årets. ECC eller NCAA champion vill jag bli! Och om jag inte har helt fel så har vi vår första fotbollsmatch (alltså träningsmatch) om 19 dagar, äntligen!! Och vi ska typ bara spela division 1 skolor så det ska bli grymt kul och se hur vi ligger jämfört med dem.
Nu gäller det bara att fundera på vad man sk göra i sommar, sommarlov från 10 Maj och tre månader framåt. Helt sjukt länge ju.

Längtar tills jag får dra på mig tröja nummer 28 igen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad roligt :) måste kännas skönt att ha bestämt sig va?

2013-03-05 @ 17:23:19
Postat av: Anonym

Och jag längtar tills du kommer hem igen! KraM <3

2013-03-06 @ 00:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0