TRÄNING, TRÄNING

Vi är lediga från fotbollen denna helg och på måndag, så jag har kört massa styrketräning istället. Vaknade upp tidigt igår och idag, 9 och 10 är tidigt för mig på en helg haha, och tränade. Igår köttade jag ben, massa utfall, knäböj, step up med skivstång med mera. Känns idag kan jag lova. Idag blev det massa push ups, abs och pull ups istället.

Det bästa efter träningen på morgonen är ju lätt frukosten. Så gott. Och efter frukosten idag stannade jag, Katelyn och Morgan ute nån timme. Underbart väder, svettades typ i t-shirt. Men det kanske mer berodde på att vi höll på att jonglera och trixa massa med en fotboll.

Nu är det dags för lite plugg istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0