WHAT HAVE I DONE?!

Våran kväll: efter middagen blev vi lockade in i en butik med hårprodukter och jag fick mitt hår plattat och sen visade hon hur man lockade håret också. Och så såklart undra hon om vi ville köpa plattången, 300 dollar (cirka 2100 kronor, gångra med 7) kosta den men vi fick den för 150 om vi ville. Så Susie ville ha den, men jag var fortfarande lite osäker. Fick ju en bra i julklapp förra julen. Sen så klart kommer hon med mer erbjudanden, så vi skulle få en liten plattång helt gratis (kosta egentligen 120 dollar). Det var väl typ då jag var fast. Inte bra alltså. Så fick med mig två plattänger och så sa jag att hon fick lov att locka resten av mitt hår också vilket hon gjorde. Så nedanför ser ni resultatet på lockningen, fint va? Snälla säg att det är fint haha :-) önskar bara jag kunde göra det själv. Men nu har jag ångest, fett mycket pengar jag betala ju? Men intalar mig att det var en väldigt bra deal och det är ju livstidsgaranti så behöver aldrig mer köpa en ny plattång. Men vad ska jag göra med min andra plattång då???? Någon som behöver en?

Ps. Mamma och pappa, jag tror jag behöver lite pengar *blink blink*
Ps 2. Annars är det i alla fall tur jag har plantjobb i sommar

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0