JOBB M.M

Första dagen på plantsättningen avklarad, skönt! Ska alltså jobba där i fem veckor nu, minst. Kan lova att jag kommer vara rätt trött på skog och plantor efter de här veckorna. Men jag får köra på för jag behöver verkligen år pengarna och jag får ju mer betalt ju mer jag sätter så jag kommer väl pusha mig själv rätt så mycket om jag känner mig själv rätt. Så på bloggen har jag nog inte så jätte mycket att skriva nu framöver. Blir jobb och fotboll mest skulle jag tro. Förresten så spelade jag första matchen med Mora i helgen, blev en väldigt sur uddamålsförlust med 1-0, så hoppas verkligen på en första vinst nu på söndag! Efter matchen blev det lite grillning och häng med laget, väldigt trevligt och kul att lära känna tjejerna lite bättre :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0