City

I helgen var jag alltså inne i city med mamma och Amanda, jättemysigt var det :) Vi var upp i top of the rock under dagen och kvällen på lördagen och gick runt vid Times' square, bryant park, rockerfeller center, public library och lite sånt. På söndagen var det sjukt kallt ute så en planerad dag i central park blev istället en tur på Madame Tussauds museum, vilket var riktigt roligt. Än så länge får ni bara se lite mobilbilder, men sen när jag fört över bilder från systemkamera så lägger jag upp de också :)
 
Central park



Empire state building






NHL Store

På Madame Tussauds 








Nu ska jag åka och möta upp dem vid tågstationen för att sen visa lite av skolan och det som varit mitt hem de senaste året. Ska bli kul att låta dem se det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0