Fredag

Igår (fredag) var en ganska händelsefull dag. Började med lektion och sen åkte jag och shoppade. Går alltid bäst när jag shoppar själv och hittade massa saker jag behövde. En lite tunnare dunjacka, 2 klänningar (en av dem ska jag ha på Christmas dinner inne i city), en stickad kofta, en tröja och 3 t-shirts. Och allt för mindre än 1000 kronor, helt sjukt billigt egentligen. Efter shopping blev det att kolla Sverige-Portugal med några svenskar. Tyvärr gick det ju inte så bra men men.. Efter det fick jag idéen att vi skulle ta en helium ballong med oss tillbaks till dormsen. Så det gjorde vi, har några riktigt roliga filmer men vet inte om jag kan lägga upp dem här. Avslutade dagen med att simma lite tillsammans med Julia och Felicia och sen lite plugg.

När vi gick tillbaks efter Sverige matchen så råkade jag tappa ballongen, så klart. Så den åkte upp i några träd, men som tur va fick vi ner den tillslut. Tur Felicia är lång, haha. Skrattar så mycket åt de här bilderna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0