Hej

Vet inte vad jag ska skriva men vi fick precis reda på att vi inte tog oss vidare till slutspel och därmed så är säsongen slut.. Hade verkligen hoppats på att få spela minst en match till. Men nu har jag förmodligen spelat min sista match i LIU Post tröjan och det känns jävligt surt att det sluta bara såhär liksom.

Åå vet inte vad jag ska säga, vill bara gråta. Och inte vet jag hur jag ska klara mig utan fotboll i typ två månader heller. Blir nog inte gladare inlägg än så här idag. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Faster

Synd Hanna! Nu får du glädja dig åt att mamma och Amanda snart dyker upp hos dig. Förstår om det känns tråkigt men du har gjort ditt bästa.
Tiden går fort och snart är det jul!! DÅ SES VI!!
Kramar till Dig.

2013-11-12 @ 10:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0