Tisdag

Idag har jag fixat en ny plan till min mobil, så nu har jag internet hela tiden = lättare att nå! Fast största anledningen till att jag fixade det var för att kunna använda det i city när mamma och Amanda kommer. Använda Google maps, hitta restauranger osv.

Kollat fotboll har jag också gjort, live stream så var tyvärr lite segt och vi missade båda Sveriges mål. Sjukt sur förlust i alla fall..

Efter matchen blev det gymmet, idag var det armar som gällde. Har också haft världens träningsvärk i benen idag. Körde ben igår för första gången på mer än tre månader, och det kändes verkligen. Älskar och hatar träningsvärk på samma gång. Men känns i alla fall att man gjort något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0