6-0

Idag hade vi match mot STAC, ett lag som inte vunnit en match än. Och det gjorde dom inte idag heller. Hela 6-0 vann vi med (målen ramlar in i goal club..). Och sex olika personer gjorde mål. Jag gjorde ett och så blev jag sjukt glad att Morgan gjorde mål, hennes första collegemål! Fast tyvärr missade jag det men det var snyggt sa de andra i alla fall.

Nu är det dags för homecoming fest. Coach sa till oss i bussen att vi inte fick gå ut idag för vi har en viktigt vecka nästa vecka och så vidare. Alla vart sjukt besvikna och ba jaha... Sen fem minuter senare säger han att han bara skoja. Haha inte shyst att luras sådär!


Ser ut som jag lagt på mig några kilon på magen, tack USA haha...


Idag hade vi rosa svettband istället för vita (om ni undrar vad jag har på armen) för breat cancer awarness. Eftersom jag inte känner någon som haft bröstcancer så skrev jag istället farmor på mitt svettband eftersom hon hade cancer. Så idag spelade jag för hon. Saknade Farmor <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 mam & sis

2013-10-20 @ 02:43:54
Postat av: Farbror B

Många olika som målar det ser bra ut inför avslutande matcher.

2013-10-20 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0