Another film!

Eftersom ni gillade filmerna, här kommer en till film från lördagens match mot NYIT. Riktigt kul att LB gjorde mål, hon spelar ytterback så det händer inte så ofta. Ett riktigt snyggt mål (2-0 målet) gjorde hon också efter att ha dribblat förbi typ 3 försvarare.
 
 
 Lisa: Ja jag har tänkt på det där med Linköping/LIU några gånger, vore ju coolt haha, men finns ju ingenting jag vill gå där tror jag.. Men då skulle jag ju fors kunna gå runt med min LIU kläder i skolan liksom, fast dom kanske skulle tro att jag jobba med posten då ju eftersom det står LIU Post haha ;) 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha joooo någonting borde de väl finnas? :D EMM är najs! Maskin verkar faktiskt heller inte så hemskt som de låter.. Men ja du har rätt i att de skulle se lite mystiskt ut med Liu post haha. Staden och skolan är iallafall hur kul som helst!
Men du, jag tänkte på en sak, ni ser inte ut att bli så glada när de blir mål haha! När jag spelade i Oklahoma blev typ alla galna hela tiden haha :)

Svar: Vad är EMM? Haha :-) ja det verkar vara en riktigt mysig stad och bra skola! Haha jag vet har också tänkt på det, vi är rätt så mesiga faktiskt när vi gör mål, killarna är dock lite mer galna men det är väl just för att dom är killar ;-)
hannasusaresa.blogg.se

2013-10-03 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0