Blåmärken



Det ser ut som att jag slagits, men ni kan vara lugna.. Jag har bara spelat lite fotboll. Brukar aldrig få blåmärken annars så fick bara lov att ta kort på det här, haha. Men som vi sa när jag spelade med Mora; blåmärkena försvinner men poängen sitter kvar ;)

Imorgon väntar en riktigt tuff bortamatch mot Bridgeport som vunnit tio matcher i rad och är rankade 15 i landet just nu. Skulle vara sjukt skönt att vinna över dem och är egentligen ingenting som säger att vi inte kan göra det. Ska bli grymt kul att möta riktigt bra motstånd igen!! Så taggad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla vän. Det verkar vara tuffa närkamper. Puss <3 KraM

2013-10-12 @ 12:27:45
Postat av: Faster

Men Herre Gud!!!Det är väl inte rugby du spelar? <3<3<3

2013-10-12 @ 13:24:33
Postat av: Lisa

Hahah :D Du börjar se ut som jag gör när jag spelar fotboll :) Snyggt!!! Speciellt det på ögat!

2013-10-12 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0