City och svenskt godis

Igår åkte jag, Julia och Felicia in till city. Första gången för mig den här terminen.  Vi åkte till Soho som ligger i downtown och där hittade vi en svensk godisbutik, eller ja Felicia hade kollat upp den före. Sockerbit hette den och dom hade svenskt lösgodis, gissa vem som blev överlycklig! Så det köpte jag såklart. Sen hade de massa andra svenska grejer som nyponsoppa, saft, ballerina, senap, svensk honung, oboy, fiskbullar och till och med Leksands knäcke. Varför har jag inte vetat om den här butiken tidigare liksom??






Kommentarer
Postat av: Farbror B

Leksandsbröd bästa starten på en bra dag.

2013-10-16 @ 18:48:47
Postat av: Faster

Där kände du väl dig nästan.... som hemma?
Kram från ett kyligt Våmhus, -5 07:30 i morse

2013-10-16 @ 19:52:13
Postat av: mam

Då behöver jag inte skicka en massa svenskt dodis då? Du borde iofs klara dig utan det några månader. ;-) Puss!

2013-10-16 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0