Downtown

Här kommer några bilder från Soho, Little Italy och China Town. Vi åkte tunnelbana till en station en liten bit utanför Soho. Sen gick vi till Soho och förbi Little Italy. Vi hittade en bra shoppinggata i Soho så där gick vi runt och kikade i lite affärer. Sen var vi helt plötsligt i China Town så där stannade vi och åt på McDonalds. Billigt och bra. Och sjukt skönt att vila fötterna. Här är lite bilder

Trappuppgången ser precis ut som det gör i Stuart Little

En hel vägg med converse på en conversebutik



En bild jag la upp på Instagram, lite redigerad som ni kanske ser men gillar den :)

Jag, Julia och Felicia. Sköna tjejer de där och har alltid Julia på min sida när de kommer till dialekter eftersom hon är från Östersund och Felicia från Göteborg haha ;)








Kommentarer
Postat av: you know who i am

hahah det är så bra att du tycker och tänker lika som mig!

2013-10-16 @ 05:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0