:(

Idag har varit en jobbig dag. Först av allt så har jag varit helt sjukt trött och seg hela dagen. Vet inte vad som är fel. Skulle verkligen behöva ett lov just nu. Och sen har det blivit sjukt kallt också och det gillas inte, runt 10 grader ungefär. Idag/ikväll har jag i alla fall haft världens hemlängtan igen... Inte alls kul. Hatar att känna mig så ensam även fast jag har så mycket folk runt om mig hela tiden. Även om det kommer bli jobbigt att åka härifrån så längtar jag verkligen tills jag är hemma igen. Saknar min familj och personer jag bara kan vara mig själv med utan att behöva fundera. Vissa säger att såna här resor hjälper dem att hitta sig själv men ibland känner jag mer att jag bara tappat bort mig själv.. Speciellt dagar som den här.

Ska föröka sova om ett tag och imorgon väntar en av säsongen viktigaste matcher så hoppas jag mår lite bättre då. Sen så är det senior day också vilket är en speciell dag för alla som går sista året. Så dom ska få lite presenter och coach ska prata lite om vad dom bidragit med till laget och så vidare.

Saknar er där hemma, om ni inte redan förstod det :) kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såna där "skitdagar" har man då och då tyvärr. Hoppas att det känns lite bättre och lättare idag. Även om du känner dig ensam ibland så finns du med oss i våra tankar hela tiden. Glöm inte det. Lycka till på matchen! Älskar dig tusen varv. Ses snart min fina flicka! :-) KraMar & Tankar

2013-10-26 @ 07:01:05
Postat av: Gingasist

Snart kommer vi! <3

2013-10-27 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0