Gameday

Match idag igen, 3e matchen på 6 dagar så börjar bli lite segt i benen. Idag var det bortamatch mot Wilmington University. Visste inte om det innan matchen men här är en länk om ni vill se matchen: http://m.ustream.tv/recorded/40081386

Jag hoppar in runt 35e minuten i första halvlek och sen hoppar jag in efter 5 minuter in i andra och spelar till ca 80e minuten. Nummer 10 är jag.
Så vill ni kolla på den utan att veta resultatet innan så sluta läs nu haha :) 

Men det blev i alla fall ännu en vinst för er som undrar. Slutade 5-0 efter tre mål från Susie och två från mig. Första matchen på sjukt länge som jag gör två mål faktiskt så det var riktigt kul! Nu väntar 3 superviktiga matcher som vi verkligen måste vinna. Börjar på lördag mot de som ligger tvåa i serien och det kommer bli en sjukt tuff match. Men det är ju dom matcherna som man spelar för! Men det ska bli skönt med lite matchlediga dagar först.

Mål! 

Vet inte varför de står 20 på klockan men det här var iaf slutresultatet, 32-5 i skott! 







Kommentarer
Postat av: Farbror B

Grattis till 2 mål. Kollade live video en stund 1a 45. Såg dig göra första målet 39e.

2013-10-23 @ 12:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0