Great win

Så himla skön vinst idag. En av de viktigaste matcherna denna säsongen och vi gjorde det grymt bra. Men det var lite spännande där ett tag. Vi gjorde första målet, sen gjorde de 1-1. Vi lyckades göra 2-1 (fick ett grymt pass av Julia i djupled som jag gjorde mål på). Sen så kvittera dom igen och i halvlek stod det 2-2. Men andra halvlek dominerade vi totalt och till slut vann vi med 5-2. Skön vinst mot ett riktigt bra lag. Jag var delaktig i de flesta målen då jag gjorde två av dem och så gjorde jag två assists till Susie som alltså också gjorde två mål. Tror aldrig jag gjort så många poäng i en match så det kändes sjukt roligt. Även om jag mest är glad att vi vann! Nu har vi endast två matcher kvar av de sex matcher vi fick lov att vinna för att ha chans att komma till slutspel. Så två till matcher i regular season nästa vecka, som vi ska vinna.
Sen kan slutspelet börja!




Kommentarer
Postat av: Farbror B

Det var ett riktigt fyrverkeri du bjöd på med 2 mål o 2 assist. Jättekul o riktigt bra gjort.

2013-10-27 @ 09:13:15
Postat av: kusin Maria

Härligt med vinst och snyggt jobbat! Grattis :-) Kram!

2013-10-27 @ 09:15:52
Postat av: Faster

Du är "kung"
(men det visste du väl redan)
Kramar från ett regnigt Mora<3<3<3

2013-10-27 @ 15:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0