Last night

Igår var det utgång som gällde. Blev även denna gång en tidig kväll för mig då vi kom hem runt klockan 1. Helt smockat var det på baren igår och kön var sjukt lång även fast klockan passerat 12. Än så länge har jag inte haft en enda kul kväll ute på baren av de kvällar jag varit ut. Tror fan pre-gaming är det roligaste eller så har jag nog tröttnat lite på Dizzys och Mchebes. Saknar svenska barer där man bara kan sitta och snacka om man inte gillar att dansa..


Vi körde "How I met your mother"- drinking game innan vi drog ut. Kelsey och Morgan som kommit upp med reglerna till det och Kelsey har också gjort en sjukt cool affisch som ni ser i bakgrunden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0