Söndag

Tack så mycket för kommentaren om matchen igår! Så gulliga ni är! :-)

Idag har varit en typisk söndag. Tvättat, gjort lite läxor, skypat och tagit det mest lugnt. Somnade vid tolv igår kväll när jag antar att många i laget just precis kommit ut till baren. Men kändes som jag gjorde rätt som stannade hemma. Sov ända fram till 9.30 utan att vakna upp en ända gång. Första gången de hände den här terminen så antar min kropp verkligen behövde lite sömn. Sjukt sliten efter matchen igår.

Pratade med mamma och planerade lite vad vi ska göra när de kommer. Frågar vad hon vill göra och hon svarar: ja jag vill ju i alla fall handla sån där body lotion och parfym från Victoria secret. Haha bra prioriteringar där mamma :-)

Kommentarer
Postat av: mam

Ere nå fel på Victora? ;-)

2013-10-27 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0