<3

Tack så mycket för alla fina och stöttande kommentarer, det betyder jättemycket verkligen! Känns skönt att veta att ni bryr er <3

Idag har vi haft träning igen så det var skönt. Brukar alltid få mig att rensa hjärnan lite. Annars har denna helgen känts sjukt långt eftersom vi inte haft någon match så man har ju hunnit fundera extra mycket. Imorgon är det skola igen och så har vi match mot Caldwell. Ska bli riktigt kul och vi vill ha revansch från förra året då vi förlorade, en av de enda matcherna vi förlorade. Hoppas mina ben orkar springa nu när jag fått lite extra vila.

Saknar er därhemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi saknar och tänker på dig.
Lycka till på matchen idag.
Älskar dig tusen varv min fina flicka.
Varmaste kraMen

2013-09-23 @ 12:04:44
Postat av: Anonym

Jag vet att det är svårt för en del att vila :) o svårare för andra :) Men lik förb...at så behöver både kropp o knopp vila ibland - för att orka mer !
Jaadå jag vet att du vet men ibland är steget långt från tanke till känsla o vidare till handling så jag tar mig rätten att vara lite tjatig! Sköt om dig!!!!!!
Göran

2013-09-23 @ 18:53:29
Postat av: Anonym

Vi tänker på Dig och önskar dig Lycka Till på matchen!
Sköt om dig och lyssna på kroppen.
Kramar från faster o Ivan<3<3<3

2013-09-23 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0