All we do is win

3 matcher på sex dagar är äntligen avklarat och lika många vinster blev det, härligt de! Idag blev det en 3-0 vinst mot NYIT som  ligger precis bredvid våran skola. Killarnas match mot samma skola var dock lite jämnare men de lyckas vinna på övertid. Nu har vi rätt långt uppehåll från matcher för att vara USA för vi har inte match förrän på fredag. Så jag ska försöka blogg om något annat under veckan.

Förresten, nu har mamma och Amanda äntligen bokat sin resa hit, om cirka två månader kommer de och så stannar de i 10 dagar. Ska bli så sjukt kul, längtar! Längtar extra mycket just idag för har sån hemlängtan. Eller allra mest saknar jag vanlig svensk mat, och så familjen och vänner där hemma såklart. Tror jag har mer hemlängtan den här terminen bara för jag hade sån himla bra sommar hemma i lilla tråkiga i åsen tillsammans med alla åsingar.

Kommentarer
Postat av: mam

Vi längtar också. Inte så mycket efter maten,
men efter dig. ;-) Härligt flyt i matchandet.
Passa på att ta igen dig och vila nu. Puss <3

2013-09-29 @ 10:29:17
Postat av: Farbror B

Congratulations for all your victories.

Svar: Tack så mycket! :-)
hannasusaresa.blogg.se

2013-09-29 @ 21:41:35
Postat av: Farbror B

Grattis till alla segrar.

2013-09-30 @ 12:22:17
Postat av: Farbror B

Tårta på tårta. Trodde nåt fel när jag skickade kommentar igår eftersom den inte kom upp förrän jag precis skickat en ny idag. Konstigt.

2013-09-30 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0