Another win

Min kropp klarar inte riktigt av det här med match en dag, lätt träning nästa dag och så match igen. Var så sjukt seg i benen igår. Hatar när jag vet att jag kan springa så mycket fortare men mina ben vill inte röra på sig. Men Melissa testar allt för att jag ska känna mig så pigg som möjligt, så får hoppas det ger resultat. I alla fall så vann vi matchen mot Philadelphia med 2-0. Sjukt skönt. Nu har vi två dagar innan nästa match som är på lördag mot skolan som ligger typ på andra sidan häcken.

Mycket fotboll nu alltså men det gillas, hoppas ni tycker det är intressant också 


Firade vinsten med Red Mango igår, alltid lika gott






Kommentarer
Postat av: Farbror B

Har sett vid nåt tillfälle NHL-proffsen trampa lätt motionscykel efter match för att få bort slaggprodukter. Annars är det väl det gamla vanliga: Att börja fylla på glykogenförrådet så fort som möjligt så man hinner bli fulltankad till nästa match. Jag tittar på en tabell om vätskebalans. En flicka väger 60 kg och förlorar under match/träning 2% (1.2 lit) av kroppsvikten genom vätskeförlust. Det innebär att hon har 80% kvar av arbetsförmågan.

2013-09-27 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0