Filmer!

Här kommer två filmer från våra hemmamatcher.. Tack vare Julia så kom jag på att jag faktiskt kan lägga upp dem här så ni kan se dem, kanske är kul med lite annat än bilder liksom. Nummer 10 är jag om ni inte känner igen mig ;)
 
 
 
Förresten, tack för att ni kommenterar! Är jättekul att få kommentarer så fortsätt med det :) Tyvärr så vet jag inte riktigt hur man svarar på kommentaren så att ni ser det utan att behöva gå tillbaks till eran kommentar (för det tror jag inte så många gör). Men jag försöker i alla fall blogga varje dag som ett tack för att ni läser och kommenterar, hoppas det räcker. Men det är alltid kul om ni lämnar någon kommentar ibland så man ser vem som läser min lilla blogg.
 
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mam

Mera film! :-) Jag skulle helst vilja se alla matcher. Och ja, det är lite bökigt att se om du svarar på någon kommentar. Här börjar det bli läggdags. Jag har precis betalat räkningar och Amanda kollar tv/dator. Hon ska till körskolan imorgon igen. KraM <3

2013-09-30 @ 23:04:48
Postat av: kusin Maria

Skoj med film :-D
Ha det bra, kram!

2013-10-01 @ 09:00:50
Postat av: Lisa

Kul med filmer!! :) Hanna gör mååål!! HIHI!
Du borde börja här i Linköping sen så kommer du fortsätta gå på LiU hihi :D

2013-10-01 @ 17:54:56
Postat av: The one and only .....

Hon den där Julia verkar klipsk hon! Akta dig för henne.. :)

2013-10-04 @ 05:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0