Hej

Att hjälpa mamma och syrran att boka en resa hit är inte det allra lättaste. 3 timmars Face Time och jag vet fortfarande inte om vi bestämt oss. I alla fall är datumet bestämt och de kommer hit runt thanksgiving. Men ännu är inget bokat. Med våran tur lär väl hotellen vi kollat på bli fullbokade. Efter tre timmars letande så blev jag i alla fall väldigt trött och irriterad.. Just nu sitter jag i ett ice bath och hoppas det ska hjälpa mina ben att bli lite piggare. Hade ingen träning idag som tur var annars hade jag nog inte hunnit Face Time:a över huvudtaget. Resten av kvällen antar jag kommer bestå av plugg, kul day off alltså. 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Hanna. Hoppas att du vilar din kropp och ditt sinne. Och du vet väl att det är inget nederlag att gråta om du känner att det svämmar över. Bit inte ihop. Har du hittat ditt mindfulnessarbete/program. Kör det o andas så att du får i dig mer syre. Sköt om dig. Du är bra. Varma kramar. Eva o Lovis. Pappa o Gila är i skogen.

2013-09-27 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0