Lördag

Idag hade vi lugn dag som började med träning klockan 10, sen åkte vi in till ett mall. Köpte lite underkläder på Victoria's Secret bara. Sen innan middag så hade vi någon sångtävling. Vi var indelade i fyra grupper och vi har haft sen preseason på oss att välja en sång och ändra texten och sjunga om personer i laget. Var jävligt roligt att lyssna på alla, önskar jag kunde lägga upp filmerna. Mitt lag sjöng Baby med Justin Bieber och vi var nog ett av de sämsta lagen, haha. Men inte så konstigt eftersom vi blev klara med sången typ en kvart innan vi skulle sjunga. Bra framförhållning liksom. Efter vi sjungit hade vi middag och nu ligger jag är i sängen. Klockan är bara tio och jag är sjukt trött. Dags att sova och tagga för match imorgon!

Lite bilder...
Texten på bilden vann, dom gjorde om One directions What makes you beautiful och det var riktigt bra! Och Morgan skulle föreställa Jasmine som är mörk, därav den bajsbruna färgen i ansiktet haha, så snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0