Torsdag

Morgonträning 6.30 imorse. Lite smådrygt att ta sig upp men skönt när man var klar med träningen vid åtta. Sen stressa till lektion klockan åtta som visade sig vara inställd, sjukt skönt eftersom det betydde att jag kunde äta godaste frukosten på Winnick. Efter det hade jag matte och filosofi. Matten verkar helt okej och jag förstod det mesta, har fan saknat att räkna matte alltså. Nördvarning. Filosofin får vi se hur det går, lite flummig lärare har jag där som drog över första lektionen med fem minuter inte okej alltså.

Beställde böcker från Amazon när jag slutade, spendera cirka 2000 men nu har jag nog alla böcker jag behöver. Sjukt vad dyrt kurslitteratur är alltså. Men jävligt glad är jag att jag nästan går gratis i skola denna höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0