WIN

Idag hade vi en liten nystart för vårat lag. Vi har lagt de andra matcherna bakom oss och börjat från noll nu. Vi har också bestämt ett nytt tema för laget, vilket är att vi 28 spelare/ledare ska göra det här tillsammans och alla behövs för att vi ska prestera. Så idag före matchen fick vi alla vita svettband som vi skrev nummer 28 på och vi måste ha på dem varje match. En liten kul grej liksom. 


Matchen vann vi med 3-1 efter en rejäl utskällning i halvlek då det stod 1-1. Väldigt skönt! Anfallstrion jag, Julia och Susie fick göra varsitt mål. International power! Riktigt kul att Julia fick göra sitt första mål då hon har haft lite stolpe ut men idag satt den äntligen :-) Rätt sjukt ändå hur prestationen/resultatet på planen kan avgöra så mycket hur jag mår.


Melissa, vår trainer, var så gullig och gav mig en liten påse nötmix med russin, m&m och olika nötter idag som jag skulle äta efter matchen som lite snabb återhämtning.  Allt för att hon vill att jag ska kunna vara så pigg som möjligt inför nästa match. Så gulligt av henne. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss gumman och grattis till vinst och mål. Du verkar vara tillbaka på banan igen. Härligt! Var rädd om dig. KraM <3

2013-09-24 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0